...a vše okolo...
Angel of Darkness a další..
Perfect World a další...
Tomb Raider, Amatérské TR Levely a další hry...
Historie, dřívější designy, informace, spřátelené stránky..
Pár informací o mně a kontakt :D



16. červen 2012

♦ Aktuálním problémem je poněkud mimo počítač, kt. nejsem schopná pořád nějak efektivně řešit, ale pracuje se prosím na tom :D:D Snažím se pracovat na článku, který
je ale bohužel takto pořád relativně v plenkách... Oo
Pink-Sun (Kurtisan)
ZALOŽENA STRÁNKA BLOGU NA FACEBOOKU!!

Prosinec 2010

Happy new Year!

31. prosince 2010 v 10:48 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Významné události
Happy New Year!

Přeji vám všem Šťastný Nový Rok! :)
Několik článků zde přibylo velice rychle za sebou, ale opět si na každý budete muset nějakou chvilku počkat, jelikož koncem roku mi bohužel i končí pár dní, které jsem mohla do této stránky investovat.. Každopádně ale doufám, že se této stránce podaří během toho následujícího roku pořádně rozjet a že bude mít alespoň stejný ohlas jako ta původní :)

No a ještě jednou mnoho úspěchů v novém roce :)

My s Kurtem ten nový rok oslavili poněkud svérazněji a...no, tady je výsledek:

Pokuste se prosím nedopadnout jako my :D
Pink-Sun (Kurtisan)

Perfect World Genesis

29. prosince 2010 v 13:33 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World - Novinky

Perfect World - Genesis
Přibližně v únoru 2011 se by se měla objevit ve světě Perfect World nová hratelná rasa - EarthGuard. Autoři slibují, že se můžeme těšit zase na něco nového, co se hratelnosti týče, oblékání, ale taky na nové funkce, jako jsou například základny pro frakce. Zatím to vypadá, že tato rasa bude hodně intenzivně spjata s přírodou, což jsme ještě v PWI až tak neměli. Osobně jsem už moc zvědavá, co se z tohoto vyklube.

K dispozici budou dvě nové hratelné rasy:
Mystic
Seeker

Pro informace přímo od autorů klikněte na obrázek výše anebo následujte TENTO ODKAZ.



Perfect World - Nová rasa - Mystic

29. prosince 2010 v 13:33 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World - Novinky
Mystic

Inteligentní a všestranný ochránce planety (pozn. Pink-Sun: ne, není to variace na Greenpeace :D), který je schopen pomocí magie absorbovat okolní energii a následně ji využít jako léčivou záři, anebo naopak jako smrtící útok.

Jestliže je Seeker páteří armády Strážců Země, pak je naopak Mystic tím svazkem svalů a nervů, který ji udržuje chráněnou a flexibilní. Mystic je zdatný v několika oblastech magie a na bojišti je schopen zastávat hned několik rolí naráz - může způsobovat jak újmu nepříteli, tak léčit vlastní spojence či jim poskytovat různá podpůrná kouzla.
Pokud Mystic stane v boji tváří v tvář nepříteli, má jednu přirozenou výhodu - mezi jeho schopnosti patří dovednost přivolat si na pomoc mocné, magické bytosti.


ZATÍM ZNÁMÉ SCHOPNOSTI:
-dle autorů jsou ale ve vývoji, takže se mohou jejich názvy i popisy ještě změnit
Já osobně si netroufám překládat i jejich názvy, jelikož by se dva hádali, co tím chtěli básnici vlastně říci.

Damage Spell: Storm Surge
(útok, poškozuje nepřítele)

Toto kouzlo elementu dřeva způsobuje přímé poškození nepřítele. Také má zároveň efekt odkopnutí,
takže udržuje nepřítele v bezpečné vzdálenosti od vás.

Support Spell: Fallen Flowers
(podpůrné kouzlo)

Toto ochranné kouzlo může být použitou na cíl, u kterého vyvolává léčivé účinky.

Vyvolání bytostí:
Mystici mají jako starověcí ochránci Perfect Worldu dobré vztahy s některými zvířaty či vílami. Toto spojenectví jim dává možnost si je dočasně přivolat na pomoc. Každý ze čtyř hlavních typů přivolání má jinou roli v bitvě.
Například jeden může zvýšit vaši moc, jiný zase může zastat funkci štítu pro celou vaši skupinu.


EDIT 11.2.2011:
Podařilo se mi na youtube objevit videozáznam z hraní za Mystica. Řekne vám toho vcelku hodně, takže pokud si nechcete pokazit překvapení, nedívejte se. Pokud se ale rozhodujete, za kterou ze dvou nových ras hrát, určitě vám pomůže :)



Pink-Sun (Kurtisan)

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:
Seeker
Perfect World Genesis - chystané vylepšení hry
Perfect World (hlavní rozcestník)
Perfect World - Novinky

Perfect World - Nová rasa - Seeker

29. prosince 2010 v 13:33 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World - Novinky
Seeker


Dominantní válečník, který tak mistrně manipuluje s obří čepelí svého meče, že je radost pohledět.

Seekerové mají dlouhou a také temnou historii, spjatou se stíny. A to natolik, že jejich schopnosti nebyly vypilovány za účelem nějakého zlepšení sebe sama, ale z čisté nutnosti.
Přežití jejich rasy spadá na jejich široká ramena. Jsou to bojovníci, kteří přebírají brutální první linii v boji. Ačkoliv jsou disciplinovaní a metodičtí na bitevním poli, jejich přirozená nátura často nutí tyto "zemské šampióny" opustit místo, kde se zrovna nacházejí, a vyrazit do světa..



ZATÍM ZNÁMÉ SCHOPNOSTI:
- dle autorů jsou ale ve vývoji, takže se mohou jejich názvy i popisy ještě změnit
Já osobně si netroufám překládat i jejich názvy, jelikož by se dva hádali, co tím chtěli básnici vlastně říci.

Weapon Upgrade: Blade Engravings
(kouzlo na vylepšení schopností zbraně)

Seeker je schopen využít hněvu přírody a dodat tak své zbrani sice krátkodobý, ale zato velice silný impuls.

• Při střídání útoků, může seeker vyvolat speciální pohyby s různými efekty.

Poškození nepřítele:
Seeker může seslat na nepřátele různé formy kouzel, které mají za následek rozličné poškození, způsobené přírodními vlivy.

Ranged Attack: Blade Blastwave
(dálkové útočné kouzlo)

Při synchronizaci pohybu meče s vibracemi země, může seeker vyvolat mocné kinetické vlny a tím porazit srazit své protivníky k zemi.

Volný překlad z: http://pwi.perfectworld.com/expansion

EDIT 11.2.2011:
Podařilo se mi na youtube objevit videozáznam z hraní za Seekera. Řekne vám toho vcelku hodně, takže pokud si nechcete pokazit překvapení, nedívejte se. Pokud se ale rozhodujete, za kterou ze dvou nových ras hrát, určitě vám pomůže :)




Pink-Sun (Kurtisan)

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:

Tomb Raider 6 (Angel of Darkness) - Příběh

28. prosince 2010 v 19:46 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Tomb Raider AoD
Tomb Raider 6 (Angel of Darkness)

Lara Croft je obviněna z vraždy svého dlouholetého přítele a také učitele - Wernera Von Croye. Tato událost rozpoutá celý slet zvratů. Ano, Lara Croft není mrtvá, jak jsme si mysleli, nýbrž se navrátila zpět z trosek chrámu. A vydává se na dlouhou cestu, jejímž cílem je dokázat svou nevinnu a očistit tak své jméno. Čeká ji dobrodružství plné akce, zrady, ale hlavně boje za spravedlnost a záchranu světa.

!!Následující detailní popis příběhu obsahuje podrobné informace. Pokud se nechcete tedy připravit o překvapení ve hře, nečtěte jej prosím!!

Celý příběh začíná v bytě Wernera von Croye. Pozval k sobě Laru Croft (která se již zcela zotavila ze svého menšího zasypání v Egyptě) a žádá ji o pomoc. Vypadá při tom skutečně hodně vyděšeně. Lara Croft ale jeho žádost razantně odmítne a chystá se k odchodu. Stále mu totiž ještě zazlívá události z Egypta. (Wernerovi se nepodaří jí zachránit, čímž ona spadne do hlubin.) V ten okamžik ale nastane tma. Lara se probouzí na zemi a před ní leží na zemi Werner von Croy. Už mu nemůže pomoci.
Než si stačí ale pořádně uvědomit, co se vlastně stalo, objeví se policie. Lara utíká temnými uličkami, v patách jsou jí policejní psi. Zamíří do domu a rychle vyběhne do patra, psi stále za ní. Chodbou se dostane až k oknu, před kterým se zarazí, ale jeden ze psů po ní skočí. Lara propadne sklem a přistane přímo v popelnici. Vyleze z ní ven a ještě se ohlédne. Psi na ní štěkají z díry, kde předtím ještě bylo okno, a jeden z nich má v tlamě její batoh.
Plížení u stěny bohužel člověka neušetří ne moc příjemných pohledů...

Po nelehkém překážkovém běhu přes střechy a s policií v patách, se Lara dostane až do bytu Margot Carvierové. Snaží se jí vysvětlit, že není vrah, ale přesto na ní Carvierová zavolá policii. Předtím jí ale poskytne vodítko a tím jí pomůže přece jen trošku dále. Ráno se Lara probouzí v opuštěné tramvaji poblíž bezdomovců. V městě se setká s několika osobami, které jí dají užitečné rady. V kavárně narazí na zvláštního chlapíka, sedícího v koutě, ale výrazněji se jím nezabývá. Později Lara zjistí, že by jí mohl s jejím problémem pomoci mafián Bouchard. Hodně času stráví jeho hledáním, ale poté ho konečně nalezne v jeho podzemním úkrytu. Dohodnou se na spolupráci a Lara se vzápětí vydá do kanalizace pod Louvrem. Po bloudění mezi krysami se jí povede dostat svým (jak jinak než) svérázným způsobem do budovy.
Přes četné chodby, laserové pasti a jinak střežené oblasti, pronikne až do pracovny Margot Carvierové, kde získá podstatné informace. Poté sestoupí do podzemí k vykopávkám, a po vyřešení mechanismu dveří, se ocitne ve starobylém komplexu. Musí překonat nesčetné množství smrtících pastí i nepřátel, aby se dostala k Obscurovým kresbám, které hledá. Dozvěděla se totiž, že za celým tím obrovským průserem stojí temný alchymista (a cvok) Eckhard, který se snaží s pomocí kreseb oživit starou biblickou rasu Nelphilim. A kdo musí opět zabránit zkáze světa? No to byste neuhádli..
Po souboji se strážcem kreseb se Laře podaří vrátit se zpět do galerií. Jenže jí překvapí Kurtis Trent, který ji kresby velmi rafinovaně vyfoukne. Jak na potvoru se ale ve stejný okamžik i objeví Gunderson se svými pomocníky, takže se ona příjemná "kulturní vložka" v podobě Kurtise Trenta, velice svižně změní ve zběsilý útěk chodbami. Přitom Kurtis Laře celou dobu utíká. Dostanou se společně do chodby dříve, než ji zavalí obří štít a odřízne tak Gundersonovým jednotkám cestu.
Kurtis Laře uteče ven na ulici, ale jakmile ho ta dožene, najde jej v bezvědomí ležet na zemi. Přiblíží se k němu, ale v ten okamžik jí někdo udeří do hlavy.
Nepřátel Lara bude muset přeprat opravdu hodně...tolik k očištění jména...jednu vraždu sice nespáchala, zato ale sto dalších :P

Po nějaké době jí probere Bouchard. Po Kurtovi ani stopy. Bouchard ji poté odveze zpět do apartmánu Wernera von Croye, ale vzápětí na ní pošle "čištice". Lara, která mezitím nic netuší, se prochází po bytě a přitom se jí vybaví, co se ten večer vlastně přesně stalo. Vtom je ale zaskočena "čističem" a po boji s ním zvítězí. Přistoupí k jeho tělu na zemi a vzkáže Bouchardovi přes jeho vysílačku, že s ním zdaleka ještě neskočila. Poté pohlédne na vizitku, kterou měl "čistič" u sebe. A vydá se do Prahy…

Události vtom naberou velmi rychlý spád a než se stačí pořádně zorientovat, setká se opět s Bouchardem. Tentokrát ovšem už jako nepřítelem, kterého vyslechne.
Když se ale navrátí zpět do místnosti, najde jej mrtvého. Krátce na to se stane v pevnosti Strahov svědkem vraždy novináře Luddicka, který jí na její cestě také pomohl. Po chvíli bloudění pevností uvidí další dvě vraždy (Dr. Muller a Boaz) a opět narazí na Kurtise Trenta, který ji zavře v kapsli a sám se vydá do Sanatoria.
Rozhodně nedoporučuji si jít do Sanatoria na romantickou procházku...i když...s Kurtem jdu kamkoli!
Kurtis zde projde docela obstojným peklem a navždy skoncuje s Proto-Nelphilim, tedy monstrem, které uteklo z pro něj určených prostor a obrátilo celý komplex naruby. Vrátí se zpět za Larou, protože ta mu předtím rafinovaně ukradla úlomek dýky. Rozhodnou se uzavřít spojenectví a Lara se poté vydá do podvodní oblasti. Když se ale vynoří ven, čeká ji nemilé překvapení. Eckhard zajal Kurtise, stojí na balkoně a požaduje výměnou za něj kresbu, kterou právě získala. Lara mu kresbu přenechá a Kurtis přistane vedle ní. Náhle se ale za nimi objeví příšerná věc.

Zmutovaná bioložka Boaz. Kurtis rychle začne jednat a Laru i s úlomky dýky vyhodí na balkon. Sám se pak pustí do boje s Boaz. Podaří se mu nad ní zvítězit, ale sám je těžce raněn a upadá do bezvědomí. Možná, že umírá.
Musíme to brát pozitivně - kdyby nebyly vidět, bylo by to ještě horší...
Laře se mezitím podaří najít Eckharda a zvítězit ve finálním boji. Skočí na Spáče (jeden z Nelphilim) a vrazí mu na nohu artefakt, slepený z kreseb, který způsobí explozi. Lara se po nějaké chvíli probouzí na zemi poblíž krvavé skvrny na místě, kde předtím ležel Kurtis. Bere do ruky jeho chirugai (kotouč, Kurtova zbraň) a vkročí do temné brány…

Tomb Raider AoD měla být původně trilogie, proto také asi tak otevřený konec. Bohužel ale nevyšlo vše podle plánu tvůrců, a tak se z tohoto otevřeného konce stal konec totální. Zkrátka: "Domysli si sám..."



Pink-Sun (Kurtisan)
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:
Tomb Raider 6 (Angel of Darkness) - rozcestník
Postavy
→ Recenze
→ Lokace
→ Nepřátelé
Kurtis Trent

Tomb Raider 6 (Angel of Darkness) - Postavy

28. prosince 2010 v 16:22 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Tomb Raider AoD

!! POZOR! Článek obsahuje spoilery takže jej nečtěte, pokud si nechcete ve hře zkazit překvapení! !!
Lara Croft
Lara Croft (Kladná postava)
Naše tolik milovaná archeoložka v novém kabátku. Lara nám dosti ztemněla a ze svého klasického oblečku přešla k jeanům. Také se ještě trošku více přiostřil její charakter. Hned za začátku je obviněna z vraždy svého dobrého přítele Vernera Von Croye. (prvně si tím sice sama není zcela jistá, ale v průběhu hry se potvrdí její domněnka, že neprávem) Celý příběh bude tvrdě bojovat za očištění svého jména - a ano, půjde při tom jako obvykle i přes mrtvoly..
Kurtis Trent

Kurtis Trent (Kladná postava)
Bývalý legionář a dobrodruh.
Jakmile Eckhard zabije posledního člena řádu Lux Veritatis, stane se Kurtis jeho jediným následovníkem a převezme žezlo po svém otci.
Kupředu ho žene touha, pomstít se vrahům svého otce, i když tvrdí, že chce pouze spravedlnost. Ale..proč jí trošku nepomoci, že ano?
Více informací o Kurtovi
Werner von Croy
Werner von Croy (Kladná postava, Lařin dobrý přítel)
Lařin dobrý přítel a učitel, který je hned na začátku příběhu zavražděn Eckhardem. Snaží se Laru přimět k tomu, aby mu pomohla s hledáním Obscurových kreseb, ale ta jeho nabídku odmítne. Nakonec se mu ji ale povede přesvědčit právě vlastní smrtí.
Margot Carvier


Margot Carvier (Kladná postava, přítelkyně Von Croye)
Historička a akademička, spolupracující s muzeem Louvre, oddělení středověk a renesance. Podílela se na posledních vykopávkách v podzemí muzea. Dobrá přítelkyně a kolegyně Von Croye. Vám sice částečně pomůže, ale vzápětí poměrně solidně zatopí…a nejhorší je, že jí to člověk nemůže mít ani za zlé…


Pieter Van Eckhard

Pieter van Eckhard (Záporák jako vyšitý - součást Cabaly)
Šílený génius 14. století, rovněž známý jako Černý Alchymista. Po 500 letech věznění ale utekl a okamžitě se pustil do oživování staré biblické rasy, zvané Nelphilim. Eckhard je rovněž hlavním záporákem, se kterým se budete v roli Lary potýkat a který vás dostal do situace, ve které se nacházíte. Záporákem je opravdu výstavním, jelikož jeho techniky zbavování se svědků a lidí, které již nepotřebuje, rozhodně nejsou pro slabé povahy. Po dobu celé hry mu budete mít chuť konečně zakroutit tím jeho ďábelským krkem.
Jen, abyste nakonec zjistili, že za tím celým nejspíše nestojí
jen on sám..
Joachim Karel

Joachim Karel
(Druhý vyšitý záporák, i když - kdo ví, co byl vlastně zač - součást Cabaly)
Jedna z hlav celé organice Cabala (pokud ne rovnou hlavní, ale to si bohužel můžeme akorát tak domýšlet), sídlící v Paříži. Jeho funkcí je, mimo jiné, dohlížet na činnost Cabaly, její náborové řízení a také na prosazení zájmů organice ve světě. V samotné hře se s ním tváří v tvář střetnete až k samotnému konci, kdy zjistíte, že někdo takový vlastně vůbec existuje. Okolo jeho osoby zůstalo (pravděpodobně záměrně) poměrně dosti skryto, co ale přesně, to si můžeme skutečně už jen pouze domýšlet.
Marten Gunderson

Marten Gunderson (Záporná postava, velitel jednotek - součást Cabaly)
Veterán z četných konfliktů Cabaly po celém světě. Má na starostí vedení všech zásadních akcí, jako jsou například výpady, invaze ale také zajištění bezpečnosti v organizaci samotné. Panují domněnky, že pro něj kdysi, kdesi pracoval Kurtis Trent v době, kdy byl ještě součástí legie. Bohužel se ale o Gundersonovi nedá tvrdit, že by se ke "kamárodovi ze starých dobrých časů" choval dvakrát přátelsky..

Kristina Boaz

Kristina Boaz (Záporná postava, vedoucí léčebny - součást Cabaly)
Původně v Argentině, později se stala vedoucí hlavou pro "nápravnou" chirurgii psychiatrického zařízení v pražském Strahově. Na tváři se jí táhnou jizvy, které utržila při pádu letadla v roce 1987. Přesto, že se mnohým lidem Kristina Boaz může hnusit svými činy (já mezi ně patřím), je to podle mého i nešťastná žena, která se zapletla asi do něčeho, do čeho vlastně nechtěla. Možná, že za její jednání může i ona letecká nehoda. To jsou ale jen domněnky. Podstatné je, že se v Sanatoriu dopouštěla opravdu nelidských pokusů, které jsou zkrátka neodpustitelné. Skončila ale takovým způsobem, který byl možná i srovnatelný s tím, co udělala ona svým obětem.
Dr. Grand Muller
Dr. Grand Muller (Záporná postava , vedoucí botanického centra - součást Cabaly)
Provozuje výzkum v rámci Farmaceutické komise se základnou v Římě. Rovněž zastává vedoucí funkci botanického křídla ve Strahovském komplexu. Působí vcelku slabošským dojmem. Jeho konec je nepříjemný, ale pořád ještě milosrdnější, než ten jeho kolegyně Boaz. (Vsadím se, že jí chutnal.)
Louis Bouchard
Louis Bouchard ( Pro vás kladná postava, šéf podsvětí - nebo si to alespoň za začátku myslíte… )
Šéf prakticky všech nekalých činností v hlavním městě.
Proslul svou nemilosrdností a také sklony k násilnému řešení "sporů".
Přesto, že se jednalo o známou firmu, nebyl ale nikdy odsouzen. Setkáte se s ním v situaci, kdy vás buď může zabít anebo vám pomoci. Volte tedy slova pečlivě.
Thomas Luddick

Thomas Luddick (Zvláštní tvor, spíše kladný )
Podivný, zdiskreditovaný reportér, který se začal zajímat o dění okolo činnosti Cabaly v Praze. V jednu chvíli Laře snad i pomůže, ale pak se mu povede přeběhnout přes cestu organizaci. A ta nemá ráda svědky..


Janice
Janice (Nedá se posoudit, nemá až tak zásadní roli)
Prostituka, se kterou se setkáte v jedné z uliček Paříže. Může vám poskytnout cenné informace. Později se dozvíte, že padla také za oběť organizaci.

Anton Gris
Anton Gris ( Nedá se posoudit, nemá až tak zásadní roli)
Pracuje jako trenér Bouchardových mužů. Původně byl najat v Marseii, ale Bouchard poté rozšířil pole působnosti i do Paříže. Narazíte na něj v kostele, kde se s ním můžete vsadit. Jestli zvítězíte, či prohrajete, ale záleží čistě na náhodě a pro hru to není až tak velký význam.
Daniel Rennes
Daniel Rennes (Nedá se posoudit, nemá až tak zásadní roli)
Majitel zastavárny v Paříži a expert na černý obchod a nelegální dokumentaci. Je o něm známo, že je šíleně paranoidní. Dostanete za úkol, dodat mu "zboží", ale jakmile k němu dorazíte, budete muset uznat, že dodávka je nedoručitelná..asi na té jeho paranoitě něco bylo i oprávněné…

VYNECHANÉ POSTAVY:
Jedná se o postavy, které byly do hry původně zamýšleny, ale z nedostatku času se nedostaly ke slovu a byly vystřiženy. (Ve snaze hru vydat v požadovaném termínu, byly odstraněny všechny prvky, které nebyly nezbytně nutné pro děj.)
Luther Rouzic
Luther Rouzic
Hlavní knihovník v Archivech Hlavního Města Prahy. Uznáván jako autorita v znalosti mrtvých jazyků a textů. Opatrovník Strahovských archivů.
The Shaman
Šamanka
Léčitelka ze severní Afriky,která se starala o Laru v době, kdy přežila vlastní smrt při zhroucení chrámu v Egyptě.

Hodně, hodně volný překlad (minimálně polovina dopsána mnou XD) ze stránek: http://www.tombraiderchronicles.com/
Zdroj materiálu na obrázky: http://www.tombraiderchronicles.com/


ZPĚT NA TOMB RAIDER 6
ZPĚT NA TOMB RAIDER

Pink-Sun (Kurtisan)
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:
Tomb Raider 6 (Angel of Darkness) - rozcestník
→ Příběh
→ Recenze
→ Lokace
→ Nepřátelé
Kurtis Trent

Tomb Raider 6 (Angel of Dakness)

28. prosince 2010 v 15:09 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Tomb Raider
Tomb Raider 6 (Angel of Darkness)

O HŘE:

• OBECNÉ INFORMACE O HŘE
PŘÍBĚH
• MÁ RECENZE

• LOKACE
• NEPŘÁTELÉ
POSTAVY
• KURTIS TRENT

► WALLPAPERY
→ OFICIÁLNÍ
→ MÁ TVORBA

• Z MÉHO HRÁČSKÉHO DENÍKU

► Co jste možná ještě nevěděli..
→ UKRYTÁ LOKACE
→ BUG - LÉTÁNÍ



Perfect World - Rasy - Tideborn

27. prosince 2010 v 22:38 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World






Moji miláčci. Rasa, která byla přidána do hry až později. Jsou to něco jako "mořští lidé". Disponují totiž schopností proměnit se na mořského muže nebo ženu. Je pro ně tedy výhodné vyhledávat vodu, jelikož se v ní pohybují velice rychle. To, že byli do hry přidání později, je poměrně dobře viditelné na grafice, která je o fous lepší, než u zbylých ras. Hlavně tedy mužská těla jsou detailnější.
Odlišují se také poměrně dosti svým zjevem. Nevypadají až tak lidsky, jelikož jejich ouška jsou ve formě ploutviček a barva pleti taky dvakrát neodpovídá běžné lidské. Rovněž mívají ve vlasech velice často zapletené různé mušle, či řasy. Rovněž herní mechanismy jsou trošku odlišné. Hlavně tedy mají například pár úkolů, ke kterým se jiné rasy nedostanou. To, co se mi na nich velice líbí, je jejich barevnost. V porovnání s ostatními hrají doslova a do písmene barvami. A to jak samotní, tak jejich brnění, určené speciálně pro ně, které obdrží za splnění questu. Osobně si myslím, že mužské rybky mají nechutně sexy oblečky a jako mořský muž jsou přímo k sežrání. Já je zkrátka miluju :D







SPECIÁLNÍ SCHOPNOST: Přeměna na mořskou ženu či muže.

DOMOVSKÉ MĚSTO:

CITY OF THE RAGING TIDES

Až neuvěřitelné barevné město, které by se jakoby právě vynořilo z hlubin. Všude jsou mušle, řasy, zvláštní tvorové a v okolí moře. Město je na jednom z celkově tří ostrovů uprostřed oceánu. Na jeden z nich se podíváte na trošku vyšším levelu jako začátečník a na ten druhý možná o hodně, hodně později. Jelikož na tom už nejsou moc milá stvoření...

Zvětšit
Zvětšit

A potom mi říkejte, že Atlantida neexistuje…

LÉTÁNÍ:
→ od 30 levelu (díky questu)
→ s pomocí motýlích křídel (časem je možné zakoupit jiné typy - nicméně z těch motýlích mají vždy největší radost pánové, kterým pokaždé, když zřejí na 30 levelu novou výbavu svého rybáka, spadne děsem čelist :D)


RASY:
Assassin (bojovník)
Psychic (mág)

MOŽNOST DETAILNÍ ÚPRAVY VZHLEDU:
Assasin - ano (oči, vlasy, tělo, tvar obličeje..)
Psychic - ano (oči, vlasy, tělo, tvar obličeje..)

No..nicméně..nevím, zda se to zdá jen mi, ale ať se snažíte sebevíc, všechny rybky (hlavně mužské) jsou si svým způsobem tak nějak podobné. Ano, můžete hodně měnit, ale přesto jsou ty obličeje skoro jeden jako druhý. Pokud chcete být originální, dá vám to docela dosti práce, ale výsledek pak rozhodně stojí za to.

DŮLEŽÍTÉ - PRINCIP TVORBY VZHLEDU:
Jenže, jenže.. rozsáhlá modifikace možná je, to ne, že ne, ale některé funkce jsou přece jen vynechány. Například u žen jsou vynechány líčidla. Funguje tady taky jinak tvoření - na začátku si vysloveně zvolíte šablonu (tetování, bez tetování, líčení) a s tou pak manipulujete. Cokoli ale uděláte, platí jen pro tu konkrétní šablonu, takže pokud se na konci rozhodnete, že to tetování vlastně nechcete, máte smůlu, protože zvolením nové šablony (tetování je spjato s šablonou) se vám smažou veškeré úpravy. Buďte tedy na začátku opatrní.



MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:
Assassin
Psychic
City of the Raging Tides a okolí

Perfect World - Rasy - Psychic

27. prosince 2010 v 22:22 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World

Rybka, která je své podstatě dost řádný kliďas. Nebo tak alespoň působí. Pokud zříte někoho, kdo se postaví před nepřítele a dvěma ranami se s ním vypořádá dříve, než se ten k němu vůbec dostane, je to s velkou pravděpodobností právě psychik. Své útoky soustřeďuje hlavně na magii a jsou poměrně hodně silné. Opět je pro něj ale nepříjemné, když se nepřítel dostane příliš blízko. A co je ještě nepříjemnější - útoky hodně rády vstřebávají hodně magie…a ta zase velice ráda dochází. Budete si tedy asi muset dát na chvíli při boji asi pauzu, ale rozhodně ne tak často jako například asssassin. Psychik je na sólóvání velice vděčná rasa. Jen tedy nedá sám bez pomoci velké bosse, čehož je třeba někdy schopné veno. Co se vzhledu týče, tak docela přitahuje pozornost, protože stojí na místě, pohupuje se ze strany na stranu a nad rukou mu levituje magická koule. Jsou více elegantní, než assassini, což jsou spíše takoví bouchači. No, mi se líbí všichni rybouni :D
Co je na nich velice hezké, tak jejich skilly, které jsou krásně barevné.

TYP: MAGICKÝ
ELEMENT: VODA, ZEMĚ



ZVLÁŠTNÍ SCHOPNOST: Přeměna na mořskou ženu nebo muže

ÚPRAVY VZHLEDU:
…. tedy barva pleti, vlasů, očí, tělo, obličej. Můžete jej upravit opravdu hodně, ale ne tak jako u "lidštějších" ras. (Viz. Princip tvorby vzhledu v článku o Tidebornech)

ZBROJ: ARCANE

ZBRANĚ: MAGICKÁ AURA (Prostě něco kulovitého, místy blikajícího :D)

STYL BOJE:
NA DÁLKU pomocí kouzel typu: "Tak…potvora na mě běží, čas ji sejmout….ale až po přečtení té knihy, co jsem právě koupil.."

DOMOVSKÉ MĚSTO:

Máte několik možností, co se svým psychem provést.

1) ČISTÝ PSYCHIK - 1 STR, 9 MAG
- podle motta: Co jde, to do mag a do STR jen to, co je nezbytně nutné (kvůli dalšího brnění). Budete mít zatraceně velkou magickou zásobu a asi i útok, ale pozor, málo HP. Což znamená, že pokud se objeví fyzicky útočící monstrum, musíme ho zlikvidovat dřív, než se k vám přiblíží.

2) VITALITY PSYCHIK - 1 STR, 1-2 VIT, 7-8 MAG
- opět dávat do STR jen tolik, kolik vyžaduje budoucí brnění. 0,5 nebo 1 bod do vitality co level, je to na vás a zbytek pokaždé do mag. Více vydržíte při útoku. Jenže na úkor škody, kterou dáte.

Pozn. Mnoho lidí začíná s tímto buildem a až jsou spokojení s množstvím HP, tak přestoupí na čistý.

3) LEHKÝ PSYCHIK (Hm, ten překlad je někdy potvora...)
3) BUILD NA LEHKÉ BRNĚNÍ - 1 STR, 1 DEX, 3 MAG
- dává možnost volby mezi light brněním, které poskytuje větší obranu a arcane brněním, které je vhodné pro mágy. Jenže je zde nutnost velice opatrně variovat s body, jelikož když se podcení STR a DEX, tak většinou neoblečete light armor na váš level, pokud MAG, tak zase ne arcane. Což znamená, že budete mít dost práci s tímto a na nějaké VIT můžete rovnou zapomenout, protože když už něco zbude, je to pro vás lepší narvat do MAG. Upřímně řečeno si sama nejsem schopna představit, jak může fungovat build, kdy se snažíte balancovat mezi dvěma odlišnými rovinami tak, abyste pokryli každou. Možná, že příjde okamžik, kdy se budete muset rozhodnou jen pro jedno, pokud se někde spletete.

→ Máte větší přesnost útoku a větší odolnost vůči fyzickému útoku, ale doplatíte na to magií. Jak v její zásobě, tak v síle útoku, tak ještě v její regeneraci.

VHODNÝ PRO TYP HRÁČE:
…který se rád dívá na barvičky, protože útoky psychika opravdu barevné jsou :D Také je to jediná možnost pro ty, kterým se rasa Tideborn líbí, ale nemají nervy na to se půl roku párat s assassinem, než ho dostanou na level 20. Psychik jako postava má zkrátka své kouzlo a osobně jej doporučuji. Ou ano..a také poměrně dobře leveluje.

FUNKCE VE SKUPINĚ:

Pomáhá při útoku na nepřítele, může i uzdravovat ostatní (pochopitelně ale na zas tak moc jako clerik,ale když je potřeba, sakra to omůže) nebo z nich odstranit nějaký škodlivý útok. Rovněž se může využít jako tank, pokud se jedná o nepřítele založení magického - ale pozor, bez clerika opravdu opatrně. Ještě nutno dodat: Je to asi nejlepší damage dealer hry. Ale pozor, rád bere agro, proto útočte na bosse s přestávkami.


MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:
Asssassin
City of the Raging Tides a okolí
Tideborn

Perfect World - Rasy - Assassin

27. prosince 2010 v 22:06 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World
Assassin - muž

Vrahoidní rybka. Bojuje pomocí dvou dýk a to zatraceně rychle. Má poněkud zvláštní techniku boje, protože kromě používání skillů s dýkami spjatými, 80% času jimi do nepřítele seká jen tak. Zato ale s takovým tempem, že to dvakrát příjemné není. Assassin zkrátka nasadí a jede. Cucky přitom lítají - jeho metody jsou poněkud agresivní. Bohužel ale hodně mate tělem - o připlížení se k protivníkovi zezadu a rychlé zapíchnutí ani tak nejde. Nejedná se ani o příliš na sólování vhodnou rasu. Assassin bojuje na férovku, podobně jako BladeMaster. Při svém stylu boje sice dá nepříteli zabrat, ale zároveň dá nepřítel i pěkně zabrat jemu. Assassin tedy velice často a hlavně rychle umírá. Další složitější fakt je, že mu v případě, že používá skilly, velice rychle dojde magická energie a pak musí půl hodiny stát a dobíjet se. (Pokud tedy nemá v kapse lahvičky s energií, ale ty by měl tahat po tunách a pokud možno by za ním měly s nimi jezdit náklaďáky) Pokud se rozhodnete zabíjet monstra sami, zabere vám to věky a pravděpodobně při tom taky 20x umřete. Mezi výhody assassina patří například skill na mnohonásobné zrychlení běhu. (Věřte mi, při boji se to pekelně hodí.) Zbylé skilly jsou určeny buď na útok pomocí daggerů (dýk), nějakou drobnější ochranu, plížení nebo na útěky z boje. Předem vám říkám, že assassin je hodně těžká třída pro začátečníky. Doporučuji ji spíše už zkušenějším hráčům, kteří mají první postavu pokud možno na levelu 120…
Je hodně silný na vyšším levelu a má výhodu v souboji hráče proti hráči, ale cesta je hodně kostrbatá…

TYP: FYZICKÝ
ELEMENT: ŽÁDNÝ

ZVLÁŠTNÍ SCHOPNOST:
Přeměna na mořského muže nebo ženu
Mořská panna
Mořský muž

ÚPRAVY VZHLEDU:
… tedy barva pleti, vlasů, očí, tělo, obličej. Můžete jej upravit opravdu hodně, ale ne tak jako u "lidštějších" ras. (Viz. Princip tvorby vzhledu v článku o Tidebornech)
Assassin - žena

ZBROJ: LIGHT

ZBRANĚ: DÝKY

STYL BOJE:
NA BLÍZKO TYPU: "Fuj tajbl, ta krev je snad všude..to budu z těch dýk dřít ještě týden.."


DOMOVSKÉ MĚSTO:

Zde je několik možností, jak s assassinem naložit:

1) ČISTÝ DEXTERITY BUILD - 4 DEX, 1 STR
- dodává assimu nejvyšší DPS (damage per second), a nejvyšší crititical rate (útok, který je silnější, než průměr), než jakýkoli jiný build. Je to ale na úkor obrany.

2) VITALITY BUILD 1 - 3,5 DEX, 1 STR, 0,5 VIT
3) VITALITY BUILD 2 - 3 DEX, 1 STR, 1 VIT

Tyto buildy umožnují o něco lepší výdrž, protože vychytají více škody. Také jsou asi dva nejjednodušší a zároveň nejodolnější.

4) HEAVY BUILD
- nicméně...když dostanete každý level jen 5 bodů a HEAVY armor po vás chce co level 3 DEX, 2,5 STR, tak vám nezbude naprosto žádné místo na vitality ve vašem buildu. Taky škoda, kterou způsobíte, bude menší.

VHODNÉ PRO TYP HRÁČE:
....který má chuť otestovat něco zcela odlišného od jiných ras, ale má dost trpělivosti na to, aby se s levelováním své postavy opravdu dlouho páral. Nebo pro někoho, komu tato rasa připadá prostě "cool" :D

FUNKCE VE SKUPINĚ:
Ze začátku bude ve vašem vlastním zájmu se držet za rohem a sledovat, jak ostatní udělají práci za vás. Později budete dost značně pomáhat útočit na nepřítele.


Pink-Sun (Kurtisan)

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:

Perfect World - Rasy - Humans ( Lidé)

27. prosince 2010 v 20:04 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World

Lidé jako rasa bohužel nemají žádné specializované schopnosti. Všechny, kterými mohou oplývat, si musí těžce vydobýt. Faktem ale je, že nikdy (ani na hodně pokročilém levelu) nezískají nějakou specializovanou schopnost, která je dána ostatním rasám. Rozhodně tím ale nechci tvrdit, že by byli horší, než ostatní. Osobně jsem čekala, že lidé nebudou příliš zastoupeni ze strany hráčů, ale byla jsem překvapena. Sice je nevidíte na každém kroku (jako například Elfy nebo Tideborny (já říkám rybky :D)), ale zato pokud, tak se jedná o hodně vysoké levely - a věřte mi - opravdu byste si nechtěli s takovými něco začít. Pokud se totiž takový "obyčejný člověk" vypracuje, můžete velice svižně skončit rozplácnutí o stěnu. Au! O_o

Osobně nemám bohužel s lidmi zkušenosti, protože jsem za tuto rasu nikdy nehrála. Soudím pouze z toho, co jsem viděla ze strany diváka. Například útoky Blademastera vypadají pěkně hrozivě a i překvapivě vcelku poutavě po vizuální stránce, což jsem neočekávala. A popravdě…takový vysoký level člověk, který vás sveze na létajícím meči, působí ve své podstatě dost řádné "cool"… milé dámy? :P


DOMOVSKÉ MĚSTO:

ETHERBLADE

Pěkné a rozsáhlé město, obklopené lesy.
Působí v porovnání s ostatními městy "reálně" :D







LÉTÁNÍ:
- od levelu 30 (díky questu)
- stojí se na létajícím meči (je možné časem kupovat lepší a lepší)

RASY:
Blademaster (bojovník)
Wizard (mág)

MOŽNOST DETAILNÍ ÚPRAVY VZHLEDU:
BladeMaster - ano (oči, vlasy, tělo, tvar obličeje..)
Wizard - ano (oči, vlasy, tělo, tvar obličeje..)

Tato rasa je vhodná pro hráče, kteří si rádi postavu šperkují k obrazu svému - jde zde totiž relativně snadno vzhled přizpůsobit. (Rozsáhlé možnosti líčení, barev vlasů a očí, tělesných proporcí..)






MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:
Blademaster
Wizard
Etherblade

Perfect World - Rasy - Wizard

27. prosince 2010 v 19:39 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World

Narozdíl od Blademastera užívá Wizard kouzla. Stačí mu hůlka, magický meč nebo další zbraně, podporující magii. Časem disponuje jak kouzly obrannými, tak útočnými a dokonce je schopen trošku zastat roli léčitele ve skupině. Nicméně jeho léčící schopnosti nejsou zdaleka tak rozsáhlé jako schopnosti clerika (jehož je to chudáka účelem :D), nicméně se mohou v nouzi ukázat jako velice praktické.

TYP: MAGICKÝ
ELEMENT: OHEŇ, VODA, ZEMĚ

ZBROJ: ARCANE

ZBRANĚ: MAGICKÝ MEČ, HŮLKA, DISK

STYL BOJE:
SPÍŠE NA DÁLKU : "Rychle mu hodím na palici ohnivý šutr, než si mě všimne.."

Nicméně je trošku nevýhodou, že jakmile se nepřítel dostane do jeho těsné blízkosti, může náš milý wizard dostat nakládačku.




DOMOVSKÉ MĚSTO:

BUILD: ZDROJ informací
Opět je zde několik možností:

1) ČÍSTÝ WIZARD - 1 STR, 9 MAG
- zkrátka úplně vše co jde, nacpete do MAG. Doporučeno převážně u nižších levelů, abyste měli dost magie. Nicméně, vaší největší slabinou bude HP, protože
do něj nebudete dávat, takže pokud se setkáte s fyzickým útokem, bude hodně rychle po vás. Na druhé straně, většinu monster zlikvidujere dříve, než se k vám dobelhají.

2) HYBRIDNÍ WIZARD - 1 VIT, 1 STR, 8 MAG
- hodí se hlavně pro hráče, kteří jsou PVE směrem, logicky vydržíte více, než čistý, bude vám ale trošku chybět v magii. Zabít by vás to ale nemělo.

3) LEHKÝ WIZARD (Tak tohle zní pěkně blbě O_o)
3) BUILD PRO LEHKÝ ARMOR - 1 DEX, 1 STR, 3 MAG
- týká se hlavně PVP hráčů. Umožňuje si obléct lehký armor, tímpádem více vydržíte než čistý Wizard, přesto, že také máte málo HP. Brnění vás lépe ochrání. Tuto výhodu ale vcelku dost zaplatíte zásobou many, magie.

VHODNÝ PRO TYP HRÁČE:
Jsou mu bližší lidé, než fantasy bytosti, ale raději bojuje na dálku a pomocí kouzel než jen hrubé síly. Řekla bych, že se nejlépe hodí pro někoho, komu je blízká například magie středověku, kouzelníci a podobně. Rovněž pro ty, kteří neradi dostávají "příliš často na budku" :D Ale zase pokud se stane ona "nehoda" a nepřítel se přitočí moc blízko, tak to bude asi pořádná mela.

FUNKCE VE SKUPINĚ:
Nemají nějakou výraznější funkci, ale mohou kromě pomoci při útoků i drobně ošetřovat ostatní.

Pozn. Wizard jde také užít jako tank, pokud se jedná o nepřítele, který užívá hlavně magické útoky. Nicméně potřebuje mít v 99% případů za zadkem clerika a to už může potom rovnou tankovat místo něj ten :D



MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:
Blademaster
Etherblade
Humans

Perfect World - Rasy - Blademaster

27. prosince 2010 v 19:06 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World


Jak již napovídá název, je toto člověk, který bojuje hlavně pomocí meče a podobných zbraní. No, vlastně všechny jeho útoky jsou se zbraněmi spojeny. Mezi drobnější vylepšení patří časem zrychlení běhu a různá podpůrná, vedlejší kouzla. Například obranného charakteru.

TYP: FYZICKÝ
ELEMENT: RŮZNÉ

ZBROJ: HEAVY (Light se až tak nedoporučuje, protože v boji až tak moc neuchrání)

ZBRANĚ:
MEČE, SEKERY, DRÁPY, KOPÍ, hlavně, když tím jde někoho pokud možno napíchnout.

STYL BOJE:
SPÍŠE NABLÍZKO: "Ty kopneš mě, já kopnu tebe a ten co umře první, prohrál." :D

DOMOVSKÉ MĚSTO:




BUILD: (tohle bude delší XD) ZDROJ informací
→ U Blademastera je totiž drobný problém, že může užívat hned několik typů zbraní a tímpádem je jeho Build i složitější, než u ostatních postav.

Blademaster může mít build jak na HEAVY (typičtější) nebo LIGHT. Následující doporučení vychází z Heavy brnění a také pracuje s 10 body, což znamená, že body se přidávají po dvou levelech.

ZBRAŇSTRDEXPŘEBÝVAJÍCÍ BODYPVE - doporučení, kam nacpat volné bodyPVP - doporučení, kam nacpat volné body
Kladivo
Sekery
613VITDEX a VIT
Kopí523VITDEX a VIT
Meč532VITVIT
Drápy
Fisty
541VITVIT

Při uvedených postupech skutečně pát bodů zůstane "navíc", takže je užijte podle toho, jaký styl hraní vám sedí. Jak body přidávat, je uvedeno výše.

Tabulka může posloužit také jako srovnání pro hráče, kteří by chtěli užívat dvě zbraně, které budou střídat.

Například: Hráč chce užít jak Kladiva/Sekery, tak Meč.
Srovnání:

• Sekery/ Kladiva chtějí 6 STR, Meč chce 5 STR
• Meč požaduje 3 DEX, Sekery/Kladiva požadují 1 DEX

Takže konečný build pro tohoto hráče bude 6 STR, 3 DEX a 1 bod navíc.

VHODNÝ PRO TYP HRÁČE:

…který stojí spíše nohama pevně na zemi a ve hrách jsou mu bližší "reální" lidé, než fantasy bytosti. Také je pro ten typ hráče, který raději užívá "sílu"
a upřednostňuje styl boje, kdy musí jít k nepříteli na férovku, nakopnout mu zadek a "ušpinit si ruce". Je hodně vděčný zvláště pro chlapy, protože se s ním docela parádně "machruje" :D
Ale nesmí být překážkou to, že tím bojem nablízko blademaster dostane čas od času dosti na frak. Hlavně ze za začátku.


FUNKCE VE SKUPINĚ:
Pomáhá při útoku na nepřítele. Speciální funkci nemá, ale může například podpořit ostatní nějakým "pomocným" kouzlem. Dokonce může sem, tam posloužit jako tank.

ZPĚT NA HUMANS
ZPĚT NA PERFECT WORLD








MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:

Wizard
Etherblade
Humans

Perfect World - Rasy - Winged Elves (Okřídlení elfové)

27. prosince 2010 v 18:32 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World

Rasa, která kdyby ve většině on-line her chyběla, asi by spadl svět. Když se řekne elf, člověk si představí nějakou vznešenou, skoro až éterickou bytost. (co, je? Vy ste neviděli Pána Prstenů? O_o) Každopádně - kulové vážení :D Elfové vypadají prakticky stejně jako lidé. No, tesy spíše - úplně stejně jako lidé. Tedy až na špičatá ouška (která ovšem taky ale být nemusí, pokud nechcete) a křidýlka na hlavě. Proč jsou křidýlka na hlavě, když je stejně mají už na zádech..na to se mě neptejte…ale vypadá to strašně srandovně :D

Mezi obrovské výhody patří hlavně fakt, že létají už od začátku hry. (Jen je zde tedy rozdíl v tom, že Archerům křídla žerou manu, narozdíl od Cleriků) Ostatní speciální schopnosti nemají. Nicméně je tato rasa velice častá. Myslím si ale, že je to je hlavně z důvodu, že za elfa chce hrát skoro každý. Přesto, že se podobají tak hodně lidem, dokáží působit vznešeně. A když roztáhnou zářivě bílá křídla, vypadá to opravdu pěkně…

(Já vždy říkám, že elfové (spíše chlapi) jsou úchylní :D:D Jelikož kdykoli vkročím do jejich města, už mám nějakého za krkem a chce si mě nosit nebo hůře - nabízet mi, zda s ním ve hře nechci chodit :D No, někdy i mimo hru XD XD Bacha na ně :P Hlavně, pokud jste jiná rasa…ty je zajímají nejvíce :D No dobře, dramatizuji..trošku :P)

DOMOVSKÉ MĚSTO:

CITY OF THE PLUME

Magické městečko, které se rozkládá okolo obrovského stromu. Některé domečky jsou schovány v jeho větvích, jiné jsou rozesety v okolí. Celé městečko je střiženo hlavně do světlých barev s důrazem na zelenou.


LÉTÁNÍ:
→ od levelu 1
→ s pomocí bílých křídel (časem je možné zakoupit jiné typy)


RASY:
Archer (bojovník)
Cleric (léčitel)

MOŽNOST DETAILNÍ ÚPRAVY VZHLEDU:
• Archer - ano (oči, vlasy, tělo, tvar obličeje..)
• Cleric - ano (oči, vlasy, tělo, tvar obličeje..)

Tato rasa je vhodná pro hráče, kteří si rádi postavu šperkují k obrazu svému - jde zde totiž relativně snadno vzhled přizpůsobit. (Rozsáhlé možnosti líčení, barev vlasů a očí, tělesných proporcí..)

ZPĚT NA PERFECT WORLD


MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:
City of the Plume
Archer
Cleric

Perfect World - Rasy - Cleric

27. prosince 2010 v 18:10 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World

Elf léčitel. Clerikové působí křehčím dojmem, než Archerové. Vypadají "více roztomile". Jejich hlavním úkolem je právě ono léčení. Sami sice oplývají docela pestrou škálou - hlavně graficky - velice pěkných útoků, ale ty jsou buď zaměřeny na nějaký způsob léčení nebo podpůrného kouzla. A to nejen pro sebe, ale i pro ostatní. Samozřejmě mají i kouzla, která slouží k útoku, ale ten jejich hlavní úděl jim člověk zkrátka jen tak neodpáře. Mezi jejich nevýhody patří to, že velice snadno zemřou, pokud se jim nepřítel dostane příliš do osobní sféry. Mezi výhody naopak fakt, že se během boje dokáží sami léčit. Potřebují k tomu ale prostor a pokud nepřítel útočí rychle, tak se jim to s velkou pravděpodobností nepovede.

BUILD: MAG, STR, VIT?
Pro Clerika je důležitá hlavně magie, což znamená, že byste se měli zaměřit přednostně na ni. Takže MAG je priorita. Nezapomínejte ale i na STR, abyste oblékli další brnění. Prostě se vždy podívejte, kolik další brnění potřebuje a podle toho s ní naložte. Do VIT můžete třeba také někdy dát, ale ne více než jeden bod, protože stejně potřebujete nepřítele zlikvidovat dříve, než se k vám dostane.

Kbyste si chtěli prohlédnout ještě jiné varianty, ZDE. (Kdybyste mě o to vysloveně zažádali, tak vám to přelouskám, ale teď jsem na to už vážně líná, navíc to není zrovna krátké :D)

TYP: MAGICKÝ
ELEMENT: KOV

ZVLÁŠTNÍ SCHOPNOST: Létání od 1. levelu

ÚPRAVY VZHLEDU:
…. tedy barva pleti, vlasů, očí, tělo, obličej. Můžete je upravovat zcela libovolně.

ZBROJ: ARCANE

ZBRANĚ: MAGICKÉ MEČE, KOTOUČE NEBO HOLE

STYL BOJE:
NA DÁLKU pomocí kouzel typu: "A než se ke mně dostane, tak se rychle uzdravím.." *třííísk*

DOMOVSKÉ MĚSTO:
VHODNÝ PRO TYP HRÁČE:
…který nezabije další hráče, když na něj budou co chvíli pokřikovat, ať je uzdraví nebo oživí. Také buďte připraveni na to, že vás pořád budou zvát do skupiny, protože Cleric je vážně hodně žádaný. Nebudete tedy mít prakticky ani chvilku klid. Nicméně pokud máte chorobnou potřebu pomáhat ostatním, je tato rasa pro vás jako stvořená. Také pokud nejste moc útočný typ a spíše mírumilovný tvor. Naopak není moc vhodný pro lidi, kteří čekají, že jim někdo za pomoc poděkuje - věřte mi, budete se akorát rozčilovat...
Naopak, když chcete třeba kamarádovi na nižším levelu pomáhat, jste přímo ideální pomocník. Nejen, že mu pomůžete s útoky, ale ještě ho i ochráníte či vyléčíte. (Případně oživíte, pokud budete chvilku místo hry koukat sousedovi do okna koupelny…nebo nedej Bože odpovíte rychle někomu na ICQ…)

FUNKCE VE SKUPINĚ:
Léčitel. Prakticky vše, co budete dělat, bude dohlížet na ostatní, léčit je a pokud někdo umře, tahat jej hrobníkovi z lopaty. Přitom si dávat sami pozor, abyste se sami na tu lopatu nedostali, protože vás z ní tahat bohužel nikdo nemůže. Nicméně je ale faktem, že pokud ve skupině zemřou úplně všichni, může za to většinou právě clerik...
(Nebo se to na něj svede, že ano :D:D)

Pozn. Clerik jde také užít jako tank, pokud se jedná o nepřítele, který užívá hlavně magické útoky.
Pozn. 2 Od té doby, co je ale k dispozici i Mystic, může ten poskytnout Clerikovi protekci před smrtí a tímpádem se Clerikova účinnost ještě zvýší, protože v případě potřeby, se sám rychle vzkřísí a může dále pomáhat.


MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:

Perfect World - Rasy - Archer

27. prosince 2010 v 18:00 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World

Elf válečník. Nebo také - zcela typický elf, jak jej vidíme ve filmech. Také oplývá schopností létat, ale jeho skilly jsou zaměřeny hlavně na luk a šípy. Je to totiž jeho hlavní zbraň a s ničím jiným prakticky nebojuje. Přesto, že je to ale útočná rasa, bojuje na dálku, což mu zajišťuje jisté výhody - máte totiž šanci, že nepřítele skolíte ještě dříve, než se k vám vůbec stačí dohrabat. Za Archera jsem bohužel nikdy nehrála, takže vám moc více detailů nepovím. Rozhodně ale musím upozornit na to, že skilly jsou relativně hodně podobné a zaměřeny buď na vás nebo na útok, takže nepočítejte s tím, že budete například ošetřovat členy vaší skupiny - to umí Cleric, nikoli Archer. Výhodou ale je, že co se běhu týče, je Archer poměrně hodně rychlý. (Moudřejší ustoupí..XDD)

Zároveň je drobnou nevýhodou, že Archerovi, narozdíl od Clerika, žerou křídla manu, takže nemůžou létat věčně a pokud se mana vyčerpá, padnou k zemi jako zralá švestka.







Zde je několik možností...
a) ČISTÝ ARCHER: 4 DEX, 1 STR každý level
- přičemž úplně ignorujete MAG a VIT
b) HYBRID
- semtam si všímáte i MAG a VIT
c) VŠEHOCHUŤ
- prostě cpete do všeho více, či méně stejným dílem.

Asi nejvíce je čistých Archerů, poté následuje hybrid a všehochuti je nejméně. Bohužel za Archera nehraji, takže nemůžu naprosto říci, co sedí jak. Je to na vás. Já osobně bych nejspíše skončila na hybridovi, ale s tou MAG a VIT bych to asi zbytečně nepřeháněla, protože přece jen je hlavní se trefit šípem do cíle (takže DEX.).

Kdybyste chtěli ještě další varianty Mrknětě sem.

TYP: FYZICKÝ
ELEMENT: KOV

ZVLÁŠTNÍ SCHOPNOST: Létání od 1. levelu

ÚPRAVY VZHLEDU:

…. tedy barva pleti, vlasů, očí, tělo, obličej. Můžete je upravovat zcela libovolně.

ZBROJ: LIGHT

ZBRANĚ:
LUK A ŠÍPY, ŠÍPY A LUK

STYL BOJE:
NA DÁLKU pomocí šípů typu:
a: "Tak, teď jen zamířit...."
b: "ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚ!"
a: "Jej, Legolasi, promiň! O_o"

DOMOVSKÉ MĚSTO:
VHODNÉ PRO TYP HRÁČE:
...který má v oblibě elfy, ale není v jeho zájmu neustále někoho ošetřovat nebo oživovat. Také mu nesmí vadit fakt, že se prakticky nevyplatí jiná zbraň než luk a vše je tímpádem zaměřeno na něj. Co ale Archer ztrácí na "atraktivnosti útoků", vybírá svou rychlostí pohybu.

FUNKCE VE SKUPINĚ:
Pomáhá při útoku na nepřítele. Speciální funkci nemá.

ZPĚT NA WINGED ELVES


MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:

Perfect World - Rasy - Untamed (Nezkrocení)

26. prosince 2010 v 23:17 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World





Rasa, která má svou…řekněme "zvířecí stránku". Disponuje totiž speciální schopností proměnit se ve zvíře. Může tedy bojovat buď v lidské nebo právě ve zvířecí podobě. Tuto schopnost ale nezískává okamžitě, nýbrž až na 9. levelu, ale přesto je to vcelku snadné a svižné. Ve zvířecí podobě se zvyšuje odolnost postavy, takže je ideální k přesunům po světě. Zároveň se jedná o hodně dobře hratelnou rasu.

V popisech této třídy se hodně často objevuje, že je nenáviděná. Popravdě moc nechápu proč. Asi právě proto, že se za ni zkrátka dobře hraje. Ve hře na její zástupce narazíte hodně často. Jsou také poměrně dosti žádání do týmových akcí, protože hlavně na vyšších levelech disponují značnou silou.










DOMOVSKÉ MĚSTO:

CITY OF THE LOST

Městečko ve stylu divočiny, ležící uprostřed pouštního prostředí. Působí možná dojmem nějaké zapomenuté "vesnice vikingů". Počkat..vikingové v poušti? O_o


LÉTÁNÍ:
→ od levelu 30 (díky questu)
→ stojí na létajícím zvířeti (časem je možné koupit jiné, standartní výbava je obří platýz. Je rozkošný...a ta sumčí pusinka!)


RASY:
Venomancer (přeměna na lišku)
Barbarian (přeměna na tygra)

MOŽNOST DETAILNÍ ÚPRAVY VZHLEDU:
• Venomancer - ano (oči, vlasy, tělo, tvar obličeje..)
• Barbarian - ne (lze pouze upravit barvu očí a tělesné proporce)

ZPĚT NA PERFECT WORLD


MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:
The City of the Lost
Venomancer
Barbarian

Perfect World - Rasy - Venomancer

26. prosince 2010 v 23:06 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World

Snad jedinou znatelnou nevýhodou této rasy je, že nelze vytvořit mužskou postavu. Venomancer může být pouze žena. Zároveň také platí za "nejvíce sexy" rasu celé hry. (I když já bych to tedy netvrdila. Na veno pěkné v obličeji, narazíte asi jednou za rok..)
Specializuje se hlavně na útočná, jedová kouzla. (kromě útoků, které zraní nepřítele jednorázově ovládá i ony zmíněné "jedy", tedy kouzlo, které se na protivníka přisaje a škodí mu v určitých časových intervalech po jistou dobu)
Diametrálně se odlišuje odlišovala od zbylých ras tím, že celý její bojový styl závisí na petovi (tedy na mazlíčkovi, který vás doprovází). (Proč jsem to škrtla? Jop, přibyl Mystic XD) Veno samo nepotřebuje prakticky zbroj a ani nic kupovat. Žije z toho, co spadne z nepřítele. A s tím si plně vystačí. Všechny útoky navíc slízne její mazlíček, kterého na nepřítele vyšle, takže sama často nenakasíruje ani škrábanec. Bohužel je ale venovou největší slabinou právě ono samotné - protože se může stát, že se nepřítel přitočí k vám...a v tom případě je po vás ještě rychleji, než stačíte mrknout. Díky petovi si veno ale poradí i s hodně velkými sousty a tímpádem je to bezpochyby nejlepší sólová rasa. Také se na ní dá nejlépe vydělat. Jediná větší investice je do jejího peta, protože pokud si toho nebudete pořádně pěstovat, hrozí, že ostatní hráči přeberou pozornost monstra, na které se útočí, místo právě vašeho peta. (Což je docela průser...hlavně pozor na psychiky.)

TYP: MAGICKÝ
ELEMENT: DŘEVO

ZVLÁŠTNÍ SCHOPNOST: Přeměna na lišku
TYPY:
a) Různé tvary liščích oušek a ocasů (nejčastější)
b) Netopýří ouška a ocásek
c) Jelení, růžové růžky, ocas žádný
d) Králičí ouška, ocas žádný
e) Kočičí ouška a ocas

BUILD: (Zdroj informací)

1) PURE MAG BUILD: 1 STR, 9 MAG - co 2 levely
- Build základní, který je velice dobrý pro hru. Budete mít maximální magický útok i zásobu many, orientujete se tedy spíše na veno, než lišku. Já třeba úplně u vena vynechala liščí skilly. Nicméně, veno takovéhoto typu, ač je dost, není schopné obstát v PvP. Protože půjde velice snadno zabít. (Třeba konkrétně mi to bylo srdečně ukradené, protože já na PvP naprosto kašlu, nebaví mě to)

2) VITALITY BUILD: 1 VIT, 1 STR, 6 MAG, + 2 (přebytek) do VIT nebo MAG - co 2 levely
- Víc vydržíte, než pure mag veno. Tento build je nejčastější. Budete mít ale trošku méně mag, přesto se s jejím množstvím dá vcelku dobře vystačit. Je zde vcelku vyvážení v poměru útok a škoda, ale důležité je podotknout, že tenhle systém vám až tak moc nepomůže ve vaší náchylnosti na fyzickou škodu, na to prostě magické typy trpí. Rovněž v PvP to není 4x dobrá volba. (Nicméně já třeba do psycha strčila více bodů do VIT, než bych asi měla a právě těch pár bodů mě jednou zachránilo před smrtí, takže je to dvousečná zbraň. Na jedné straně jsou body dané do VIT body, které mohly jít raději do MAG, na druhé vám takto skoro až trapně mohou zachránit zadek :D)

3) LIGHT ARMOR BUILD: 1 DEX, 1 STR, 3 MAG - co level
- Build vhodný pro hráče, který chce jít do PvP. Velká výdrž, možnost volby mezi různým druhem útoků (nejen magické), ale nese to i své nevýhody. Například pokud jdete tankovat bosse, tak se pěkně zapotíte, možná taky váš pes kousne to trávníku, protože budete mít menší zásobu many a tímpádem i problém s příliš častým léčením, pokud bude potřeba. Rovněž v tomto buildu není žádné místo na VIT body, aby vám to vyšlo, musíte vše dát tak, jak předepsáno. U předchozích buildů se dá přeci jen nenápadně přihodit do VIT, když třeba. Zde ne. Zkrátka: Nemůžete zároveň být odolní proti fyzickému útoku a ještě být dělo v magii...

4) HEAVY ARMOR BUILD
- Tento build připadá mi osobně naprosto šílený, protože jde totálně mimo původní zaměření vena. Je nejlepší na PvP a tzv. Boje o území. Do nich se můžete a nemusíte začlenit, faktem ale je, že se o toto starají vcelku velká zvířata, točí se tam dosti velké herní a možná i reálné peníze, takže stejně se mi nezdá, že by se někomu tam ještě podařilo vecpat.
- Build celkově se spoléhá na liščí formu a liščí útoky. Dáte sice méně škody, než třeba Light, ale zase toho snesete pořádně. Ale pozor - budete náchylní na magický útok, což je u vena vcelku vtipné, ale je to tak. Přesně si tedy obrátíte přednosti a slabiny vena na hlavu.

- Oba buildy si také vybírají vždy v něčem svou daň:

1. TYP: 1 VIT, 5 STR, 2 MAG, 1 DEX + 1 (přebytek) VIT, MAG, DEX - co 2 levely
- tento build vám umožní si pořídit i nejlepší armor na vaší úroveň, ále...magická zbraň bude o dost nižšího levelu, než vy.

2. TYP: 4 STR, 4 MAG, 1 DEX - co 2 levely / + 1 STR - co 5 levelů / + 3 MAG - co 10 levelů
- přesně opačně. Nebudete si moci pořídit nej armor, ale zase zbraň bude odpovídat vašemu levelu.

• Pokud se rozhodnete experimentovat s HEAVY build, doporučuji tento článek. Bude lepší, když se na něj podíváte, než abych se snažila vám to nějak kostrbatě vysvětlit ještě hlouběji sama :D

5) ARCANE A HEAVY ARMOR BUILD: 5 STR, 6 MAG, 1 DEX
... aneb sedíme jedním zadkem na dvou židlích

!!!NEVHODNÉ PRO "NORMÁLNÍ SMRTELNÍKY"!!!
- Kromě toho, že k tomu budete asi potřebovat pěkně velký zadek vašeho vena, zde hrají prim i finance. Proto tento build není doporučen pro začátečníky, ale až pokročilé hráče, kteří asi neví co s pěnězi
- Na druhé straně, tento build je vlastně zcela dokonalý, umožní vám přehodit si brnění naprosto odlišných vlastností, takže se stáváte vlastně vcelku nezničitelnými terminátory - pokud víte, kdy co použít
- Problémem tohoto buildu ale je, že neustále potřebujete více bodů, než vlastně vůbec dostanete, takže je potřeba i zkušeného hráče, aby odhadl, co může kde vynechat, aby se veno nestalo nepoužitelným, protože se zasekne nějak na půli cesty. Je potřeba i sledovat brnění a kličkovat tak, abyste se nějak vervali do obojího. Najít tedy co nejvíce shod mezi dvěma brněníni odlišného typu, které by šlo užít najednou.
- S těmi body. Podívejte se pořádně, chce to celkem co 2 levely 12 bodů, ale za 2 levely máte k dispozici bodů 10.
- Když se setkáte s Barbarem v PvP, prostě jen přehodíte armor na heavy a chlapec má problém. Pro normální úžívání je dobré vzít spodek jednoho typu, vršek druhého a jste tak nějak napůl, což monstra nepotěší.

ÚPRAVY VZHLEDU:
… tedy barva pleti, vlasů, očí, tělo, obličej. Můžete je upravovat zcela libovolně.

ZBROJ: ARCANE / HEAVY
(Heavy pouze v případě, že se rozhodnete bojovat hlavně v liščí podobě, což ale nedoporučuji!)

ZBRANĚ:
MAGICKÉ MEČE, ŽEZLA...

STYL BOJE:
NA DÁLKU a s pomocí peta: "Alíku, na něj!"

DOMOVSKÉ MĚSTO:
CITY OF THE LOST

VHODNÉ PRO TYP HRÁČE:
...který rád bojuje sám za sebe a moc ho neužije na to, prosit někoho o pomoc. Veno si totiž opravdu poradí skoro se vším. Pokud také máte rádi rychlý výdělek, je tato rasa pro vás. Jen se pánové budete muset smířit s faktem, že zkrátka budete milá slečna. Pro mě osobně byl problém překousnout tu nechutnou roztomilost, takže jsem zvolila právě netopýří ouška a ocas. Také vám nesmí vadit, že pokud se rozhodnete pro klasický postup hraní, budete 97% času uzdravovat svého mazlíčka. I bojové skilly jsou vcelku jednotvárné. Ale upřímně - u většiny ras používáte pořád dokola ten, který se nejvíce osvědčil.

FUNKCE VE SKUPINĚ:
Pokud není poblíž barbar, může veno, (nejlépe vyššího levelu, než je požadovaný level na bosse) zastat roli tanka. Tedy spíše - jeho mazlíček. Práce vena tedy bude spočívat hlavně v tom udržet svého mazlíčka při životě, zatímco ostatní budou do nepřítele bušit. Všechnu škodu totiž koupí mazlíček. Když hrajete za veno, je velká pravděpodobnost, že vás do skupiny vezmou, i když třeba mají barbara, což je tank jako vyšitý. Když totiž veno tanka nedělá, hodně pomůže při útoku. A taky pro něj mají všichni tak nějak asi i slabost…

POZNÁMKA!:
Jak jsem již naznačila, veno může hrát i bez mazlíčka. Potom je ale vše naprosto jiné a místo magie a magického útoku se musí zaměřit na brnění a hlavně na útoky, vztahující se na lišku. Mi osobně ale připadá hraní a hlavně boj za lišku vcelku kostrbatý. Samozřejmě, je to možnost, ale musíte počítat s tím, že se vám tímpádem několikrát zvýší obtížnost a budete na tom přibližně podobně v boji jako assassin. Peta můžete užívat v tomto případě také, ale roli tanka pak zastáváte spíše sami - on je hlavně na škodu nepříteli. Jak jsem říkala - mi osobně tento styl nesedí, protože tím mizí hlavní výhoda vena, ale záleží na každém, jaký styl si zvolí.



MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:
Barbarian
City of the Lost
Untamed

Perfect World - Rasy - Barbarian

26. prosince 2010 v 22:59 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World





Barbar je jakoby "mužským protějškem" k venomancerovi. Prozměnu totiž může být pouze muž. Dobře se s ním sóluje, jelikož má až strašidelnou výdrž - respektive zdraví mu ubývá velice pomalu. Jeho styl boje je vysloveně zaměřen na mlácení, mlácení a mlácení. Podle toho také vypadá většina jeho skillů. Mezi podpůrné a praktické třeba patří zvýšení maximální hodnoty zdraví nebo magické síly. Marně jsem uvažovala nad tím, co je u barbara vlastně za slabinu po stránce hraní. Možná jen to, že kvůli toho, že bojuje výhradně silou, musí investovat do brnění.

I když to na první pohled není patrné, dostane se barbar do potíží, když narazí na nepřítele, který použivá magické a ne fyzické útoky jako on sám.

TYP: FYZICKÝ
ELEMENT: DŘEVO, OHEŇ





ZVLÁŠTNÍ SCHOPNOST: Přeměna na tygra
TYPY:
a) Tygr
b) Vlk
c) Panda (jak zrovna na tohle přišli! O_o Aha, čínská hra XD)
d) Lev

BUILD: (Zdroj informací)
- Nemusíte ale dodržovat čistě jeden z následujících buildů. Můžete třeba začít jako hybrid na nižšch levelech, abyste šli rychle kupředu, na vyšších přelézt na tanka a potom, než se dostanete úplně na vrchol, můžete přidat trošku DEX.

1) TANK:
VIT = nacpat vše, co zbyde
STR = podle požadavků armoru a zbraní (požadavky zde)
DEX = podle požadavků zbraně a armoru

- Nejběžnější typ, nejvíce oblíbený typ. Strašně velká výdrž, skvělý na tankování monster. I v PvP hodně dobrý. Jen tedy budete do nepřítele chvilku mlátit, než ho umlátíte. (Ale on zase neumlátí vás)

2) DAMAGEDEALER: 1 VIT, 3 STR, 1 DEX - co level
- Sice levelujete rychle na nižších levelech, ale celkově nízké zdraví vás časem bude zabíjet každou chvíli. Pokud chcete dávat hodně velké rány, zvolte raději Blademastera.

3) HYBRID: 2 VIT, 5 STR, 3 DEX - co 2 levely
- Přebíhání mezi Light a Heavy armorem podle nepřítele
- Užitečné hlavně v PvP, platí ale úplně to samé jako u Damagedealera. Nejúčinější až na lvl 89 jako démon, ale zdaleka ne tak efektivní jako Tank build, i když budete o něco více odolní na magický útok.

ÚPRAVY VZHLEDU:
Bohužel jsou barbaři trošku jeden jako druhý, protože jediná modifikace, která je u nich možná je změna barvy očí, maximálně proporcí nebo uší.

ZBROJ: HEAVY

ZBRANĚ:
Nejčastěji SEKERY, alternativně zbraně jim podobné.

STYL BOJE:
NA BLÍZKO: *Bum, bum, bum, bum*…"Sakra! Ono se to ještě hýbe!"…* Báááááááác!!!*

DOMOVSKÉ MĚSTO:
VHODNÝ PRO TYP HRÁČE:
…kterému nevadí, že nebude až tak moc originální, co se vzhledu jeho postavy týče. Opět by měl upřednostňovat spíše boj na blízko. Barbaři jsou také podstatně bytelnější a mohutnější než celý zbytek mužského osazenstva světa, takže pokud chcete hrát za svalnatý kusanec chlapa, tedy…zvířete…vlastně...no...něčeho mezi tím O_o…je pro vás ideální :)

FUNKCE VE SKUPINĚ:

Tank, což znamená, že na nepřítele útočí jako první, čímž veškerou škodu bere na sebe, jelikož hodně vydrží. (Ale pozor - pokud má nepřítel magické útoky a ne fyzické, může nastat problém. Pokud tedy nemá za zadkem dobrého clerika.) Ostatní pak pomáhají při útoku na nepřítele. Pokud přijdete k bossovi a jste barbar, nemusíte se bát, že by o vás nebyl zájem.


MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:
Untamed
Venomancer
City of the Lost

Já v Perfect World

25. prosince 2010 v 20:56 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Perfect World
Pokud byste hru také hráli, nestyďte se mi ozvat :) Napiště mi sem svoji přezdívku, případně mě kontaktujte na e-mailu: lux.veritatis.mecum@gmail.com :)

KLAN:LIRDION
Server: Raging Tide


Když budete potřebovat, ráda vám pomohu :) Pokud toho tedy bude schopna :D

Co se zabíjení monster týče: Pokud potřebujete zabít potvory na levelu 15, tak je má pomoc zbytečné (a teoreticky kohokoli :D). Zaprvé, těch monster je pár a jsou silní jen tak, abyste je zvládli v pohodě. A hlavně - pokud jsem jen trošku vyšší level, budu vám brát zkušenosti, takže z toho zabíjení nic nebudete pořádně mít. Spíše vám tím tedy uškodím, než pomůžu. Pokud ale už máte těch mrch 50 na zabití, k tomu vám dávají zabrat (protože jste třeba magický typ a útočí fyzicky) a ještě jsou těsně u sebe a 20x u toho umřete, tak vám ráda pomůžu. Sice pár expů zase bude pryč pro vás, ale lepší, než 3 hodiny zabíjet armádu.

Rovněž jsem vám schopná zatáhnout nějakého bosse, bohužel zatím ale jen ty slabší. Zkrátka až po Krixxe bych to měla zvládnout, ale u všeho dále jsem vyřízena :D O některých rasách hráčích se říká, že jsou neprůstřelní...můj případ to bohužel není a nikdy nebude :D

P.S.: Omlouvám se všem, kterým jsem slíbila, že se ozvu v minulosti a spolkla to :D Prostě jsem je nechytila, a pak na to zapomněla...proto tu dávám aktuální stav postav. A také i proto, že jsem zase s některými dalšími ztratila změnou postavy kontakt :D



KOMENTÁŘ KURTISE TRENTA:
Kurtis se na mě prosím urazil, jelikož jsem změnila Vellusův vzhled. Původně měl modré oči, jemně modrou pleť a hnědé vlasy. Když byl původní, byl Kurt naštvanej, že podle něj dělám nějakého podřadného rybouna. Teď je zase ukřivděn, že jsem ho změnila. Chlapi ... :D