...a vše okolo...
Angel of Darkness a další..
Perfect World a další...
Tomb Raider, Amatérské TR Levely a další hry...
Historie, dřívější designy, informace, spřátelené stránky..
Pár informací o mně a kontakt :D



16. červen 2012

♦ Aktuálním problémem je poněkud mimo počítač, kt. nejsem schopná pořád nějak efektivně řešit, ale pracuje se prosím na tom :D:D Snažím se pracovat na článku, který
je ale bohužel takto pořád relativně v plenkách... Oo
Pink-Sun (Kurtisan)
ZALOŽENA STRÁNKA BLOGU NA FACEBOOKU!!

Kurtis Trent - Vystřižené dovednosti a dialogy

25. února 2011 v 18:59 | Pink-Sun (Kurtisan) |  Kurtis Trent

(Jako jeden ze zdrojů mi posloužilo tolik známé KTEB - aneb konečně lidé, kteří ocení Kurtovy..ehm... kvality XD)
Pokud se vám líbilo AoD stejně jak mi, jistě se shodneme na tom, že je to hra skvělá. Přesto mnoho z nás ví, že mohla být ještě lepší. Studio Core Design vynechalo mnoho funkcí a dokonce i lokací, kde se hra měla odehrávat. ( za účelem toho, aby se stihla dokončit do termínu, který byl stanoven nakladatelem - Eidosem)
Odsud se taky vzalo dosti chyb, které hra bohužel má. To je, jak jsem se již zmínila, hodně známá věc - a my, fanoušci, víme....

Věděli jste ale také, že jedna z největších obětí tohoto vynechávání je právě Kurtis Trent?
Kurtisovy schopnosti a projevy, se kterými jsme se ve hře setkali , jsou daleko od toho, co bylo původně zamýšleno. Je to velká škoda, jelikož se pravděpodobně všichni shodneme, že je trošku nemotornější, než Lara. Toto měl ale zcela kompenzovat svými neuvěřitelnými, psychickými schopnostmi, které nám naopak Lara nabídnout nemůže.

Sečteno a podtrženo. Všechny klady a silné stránky ( chirugai, farsee…) byly ,,narychlo" vygumovány, aby ,,se to stíhalo" a zůstaly jen stránky slabší (menší hbitost a menší arzenál zbraní), které zapříčiňují pocit nedotaženosti a nevyrovnaných schopností postavy. Kurt může na některé fanoušky či lidi, kteří vidí Tomb Raider poprvé, působit jako slabší článek, než je Lara, a také mohou mít pocit, že hraní s ním je méně ,,cool".

Pojďme si nyní detailně přiblížit vše, co zůstalo uloženo v zásuvce stolu programátorů z Core - a možná, že to tam ještě stále je... pod řádnou vrstvou prachu.

Vynechané pohyby a dovednosti

Farsee - můžeme ho zahlédnout pouze ve videosekvencích, ale původně mělo být i ovladatelné hráčem.
Chirugai - Kurtovi visí pouze připevněný k opasku. Ve skutečnosti měl ale sloužit jako další zbraň a bylo s ním možné i házet či provést Stealth akci.
Schopnost nasát energii nepřítele.
Telekineze - schopnost pohybovat předměty bez toho, aniž by se jich Kurt dotknul.
Psychická síla - tuším, že jsem někde slyšela, že měl být schopen i nějak ovládat nepřátele, ale otázka, zda to už není příliš silné kafe. Možné to ale je.
Dvojitý skok

A zde je přehlídka dialogů, které Kurt měl pronést, ale nakonec je nikdy nevyslovil.
Myslím, že znalejší z vás si asi u některých domyslí v jaké situaci ze hry měly být původně použity :-)
(Jedná se o můj volný překlad z Aj…dialogy nemusí stoprocentně odpovídat realitě.)

Vystřižené oznámení během hry

♦ " S touto věcí nehnu. Potřebuji použít svých psychických schopností."
♦ " Přistupte ke dveřím a v inventáři vyberte mé psychické schopnosti. Poté stísněte tlačítko akce."
♦ " Tato římsa je příliš vzdálena. Potřebuji nějak posílit svůj skok."
♦ " Pokud se chcete dostat přes tuto propast, běžte až k okraji římsy a stiskněte tlačítko skok. Jakmile budu ve vzduchu, stiskněte ještě jednou tlačítko skok."
♦ " Potřebuji se nějak podívat za ty dveře. Vyberte mou schopnost Farsee z inventáře."
♦ " Pohybuj mým okem mysli (myslí stav Farsee) po místnosti držením tlačítka skoku. Směr určuješ pomocí levého tlačítka myši."
♦ " Je to zde příliš temné. Potřebuji posílit svůj pohled."
♦ " Chcete-li použít můj ,,psychický zrak", vyberte jej v inventáři."
♦ " Vyberte chirugai z inventáře. Poté stiskněte tlačítko boj."
♦ " Pokud chcete chirugaiem hodit, stiskněte tlačítko boj opět."
♦ " Pokud se vyskytne více nepřátel najednou, držte tlačítko boje a vyberte jednotlivé cílové objekty."
♦ " Pusťte tlačítko boje k vržení chirugaie na vybraný cíl." (tady jsem si nebyla 100% jistá..)
♦ " Dobře..energie stoupla. Nejvyšší čas, nechat ji stoupnout znovu…"
♦ " Síla mých nepřátel může naopak posílit mě."
♦ " Pro absorbování síly nepřítele, stiskněte a chvíli držte tlačítko akce."
♦ " Mé psychické síly se navýšily."
♦ " Potřebuji se dostat do podzemní etáže 6."

Vystřižené dialogy do mezisekvencí:
♦ " Tak to dokončeme, chirugaji!"
♦ " Chirugaji!"
♦ " Lux Veritatis mecum."
♦ " Světlo pravdy, buď se mnou."
♦ " Ex hostium vi mea vis mai. "
♦ " Luceat eais in materia virentis. Volare incipit ab initio ad scopus. Maxima vires ad incrementum."

Asi proslov nějaké stráže, která informuje o Kurtovi:
" Vetřelec! Je to muž a rychle postupuje vpřed. Vypatráli jsme ho. Sleduje ho. Je to…Uh!"

Rozhovor mezi Larou a Kurtem:
Lara: " Promiňte. A omluvte rovnou i sebe. Louis Bouchard…říká vám to něco?"
Kurtis: " Jsem cizinec…jsem tu jen na otočku.."
Lara: " Nenechte se mnou nadále vyrušovat od svých novin.."

Rozhovor mezi Kurtem a bláznem ve Sanatoriu:
Kurtis: " Pojďte…pomůžu vám najít cestu ven.."
Blázen: " ÁÁÁÁÁÁ! Nechte mě!!!"
Kurtis: " Dobře, ale uklidněte se."

♦ " Tuším, že se potom budeme muset rychle chopit svých šancí…"
♦ " Je to tady zóna smrti. Bože můj, oni právě vytvořili Proto Nephilim hybrid."
♦ " Syrové maso na menu. Opět…"
♦ " Jak pěkný décor. Vypadá to na šťastnou hodinku.."
♦ " Další zatracený démon na zabití…"
♦ " Pošli mě zpátky do legií!"

♦ " Tak toto je místo, kde uchovávali Proto, než přišli o energii. Skvělá práce, Laro. Podařilo se jim zde Proto udržet, dokud jim nebyla ubrána šťáva. Chytrá holka, Laro - ukázala jste světu svého génia.

♦ " Tohle bylo až příliš těsné! Jo, žiji na hraně! Uf! Potřebuju dovolenou.."
♦ " Dobře, pojďme se mrknout, co umíš, šimpanzíku.."
♦ " Konec utíkání. Nyní je showtime!" - myslím, že tohle bylo lepší nepřekládat. Nejlépe to vystihne myšlenku.
♦ " O.K. rozděl karty. Smrt bere vše.."
♦ " Je čas zemřít, opičko! Ale no tak Bobo, nestyď se…"
♦ " Čas na tanec! O.K., ošklivče, jen ty a já.."

♦ Tak tady se nám Kurt asi rozšoupl:
" Děvko!! Zatracený hmyzí ksichte! Čarodějniče! Zhnij v pekle!"
- a dobře udělal…já ho prostě žeru ..o Boaz s myslím to samé XD

♦ " Proč nejsou věci jednoduše snadné??"
♦ " Musel jsem být teda skutečně hodně zlej, abych si toto vše zasloužil.."
♦ " Vždy zastanu jen tu špinavou práci!!!!"
♦ " Nenávidím tuhle práci. Pořád samé potíže a užíváni si nikde…"
♦ " Musím se začít dožadovat povýšení. Toto je můj dnešní příděl démonů…."
♦ " 3x Strike a OUT!"
♦ " Ha! A poslední slovo mám já!"


Tak co říkáte? Vynechali toho dost, že?
Já osobně jsem byla až zaskočena, kolik toho bylo. Už jen některé Kurtovy hlášky byly naprosto skvělé. Kdyby to nevynechali, tak se z toho Kurta už asi roztopím úplně. Není nic lepšího, než sarkastická hláška ve vhodné situaci XD Zkrátka je Kurt dokonalý a toto mě v tom akorát ještě více utvrdilo. Ať si říká kdo chce, co chce. :-P
Doufám, že se vám tento článek líbil a něco zajímavého jste se dozvěděli :-)

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT TAKÉ:


 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa

Co říkáte na Kurtise Trenta?

Přímo ho miluji!!! 36.7% (11)
Mám ho rád/a. 36.7% (11)
Neřeším ho.. 10% (3)
Nemusím ho. 3.3% (1)
Přímo ho nesnáším! 6.7% (2)
Kdo to je?! O_o 6.7% (2)

Komentáře

1 Croftka Croftka | Web | 25. února 2011 v 19:37 | Reagovat

Ty vado to je bezva... to nejlepší dali pryč... magoři tohle :( ale Kurt je prostě hvězda :)

2 Lucík tvé SBčko Lucík tvé SBčko | Web | 27. února 2011 v 14:50 | Reagovat

Skvělý hlášky. :-) To samé bych o Boaz řekla i já. :-D

3 Jeanette Jeanette | Web | 27. července 2011 v 10:57 | Reagovat

Chcete-li použít mé psychické schopnosti, vyberte je v inventáři :D Co on si do inventáře všechno neschová.
Je toho dost, kdyby to tam bylo, bylo by to takřka D.O.K.O.N.A.L.É. Škoda ho, kluka.
Za to, co provedli s AoD bych Eidos odstřelila. Je to úžasná hra, miluju ji. Ale vím, že kvůli Eidosu, který to zatrhnul, mohla být daleko lepší. A pak - Core by tu s námi mohli být stále a s nimi možná i Kurtis... Tři úrovně s Kurtisem jsou málo. Vsadím boty, že jich mělo být víc.

4 Pink-Sun Pink-Sun | Web | 27. července 2011 v 21:44 | Reagovat

[3]: Přesně tak. Zkonili to hezky. Ale co s tím už naděláme, nic. Popravdě, radši, že AoD "skončilo", než aby se Kurt dostal do pracek novým vývojářům. To by dopadlo. Bůh ví, jak by to bylo, kdyby zůstalo Core u válu. Myslím si ale, že s Kurtem měla být i samostatná hra - bohužel ale..., víme co. Na druhé straně - určitě by si začal něco s Larou a ač je to zajisté trapné a dětinské: Sakra, to by mě žralo!!! :D:D

5 Jeanette Jeanette | Web | 28. července 2011 v 1:27 | Reagovat

[4]: Zlatá slova! Jak říkáš. Možná je to dobře, že ho Crystal nechali být. Asi to s ním mělo být jiné, ale to už nezměníme :D

P.S. Asi je trapné žárlit na Laru, ale mě by to taky s***o :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama